mandag 20. april 2015

Unnskyld!


Jeg legger meg flat og ber om tilgivelse!

Mitt blogginnlegg 13. april vedrørende 75-års markeringen av den tyske invasjonen i Norge i 1945 var ironisk ment i forhold til hvilken risiko vi nå står ovenfor i forholdet til Russland.

Nå har tydeligvis Russlands visestatsminister Dmitrij Rogozin lest mitt innlegg og hengt seg på moroa! Han kunne jo ikke være dårligere enn min lille historie om fisketuren med Boris. En grei liten "diskret" flytur til Svalbard når ikke samme nivået som fisketuren, men han skal ha for den mediedekningen han har fått!

Hans ambisjon er jo å overta plassen til Boris når han trekker seg i 2018. Han ligger godt foran skjemaet med hensyn til markedsføring og pressedekning. I følge Aftenposten har han sagt på Twitter da Russland tok i bruk en ny ubåt; "Skjelv kapitalistgjøker, nå er dere tatt rotta på! "Den var det svung over!

Og hva har så Det Kongelige Norske forsvar lært? Ingen verdens ting! Det er ingen risiko for konflikter med Russland i nord, og i verste fall er vi i full beredskap i løpet av par dager...

Og for øvrig sier kamerat Rogozin at Krim og Arktis er to sider av samme sak.. jaha..

Den som har lever får se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar