torsdag 19. april 2018

Kvitt dere snarest med alle norske mynter!





Jeg sitter på en pose med norske skillemynter og kontakter DnB's kundeservice for å høre hvor disse kan leveres.  Får raskt svar fordi jeg er "en viktig og prioritert kunde".  Damen som svarer lurer på hvor jeg bor. Jeg svarer og så blir dama (nei ikke lenger damen nå...) litt usikker og "skal undersøke".
Det går 2, 3, og 6 minutter. Så kommer dama tilbake og sier hun tror at jeg må besøke hovedkontoret i Oslo! Men hun er ikke helt sikker!

Altså burde jeg fylt ryggsekken, tatt meg en tur til storbyen med kart, funnet hovedkontoret og håpet at de tok godt imot meg.
Men nei... Jeg la pengesekken tilbake på kistebunnen og lurer nå på om alle norske banker har "like god" kundeservice.

Moral:
Vi får oppfordring fra banken om å oppmuntre barn og barnebarn til å spare på bøssen. Særlig! 

Det er bare å bryte sammen og gi unga bankkort med en gang!
(Men finn en bank med grei kundeservice da)


Geir
geirh@getmail.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar