tirsdag 6. november 2018

Betal med stil!


Siden vi nærmer oss de tøffe julebordtider, vil jeg advare dere mot å improvisere betalingen ved julebordet. Særlig hvis dere skal dele sluttsummen.

Jeg ble ledd av til jeg lå under bordet på julebordet blant gutta ifjor! Noen ler vel fortsatt. Hvorfor det da?  Ganske enkelt fordi jeg tok regningen og etterpå skulle fordele beløpet. Ja? Og så da? 

Jeg ba gutta sende meg sitt respektive beløp via min nettbank og betalte selv med vanlig bankkort. Jada! Etterhvert har jeg skjønt at verden har gått videre!


Ifjor var det VIPPS (og det er det vel iår også?).
I tillegg var det mulig å bruke
Monobank, ApplePay, Google Pay
og Gud vet hva!



I år har jeg planlagt å være ekstra innovativ og bruke det siste råeste på markedet av betalings-løsninger, nemlig Zwipe (Herregud! Har du ikke hørt om det?).
Zwipe er det mest innovative  av betalings-løsningene. Du får lese deg opp på nettet!





Men siden jeg er trygg på meg selv skal jeg (muligens..) være høy og mørk og likevel bruke kontanter fordi:

Cash is King


Geir
geirh@getmail.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar