tirsdag 1. september 2015

Beste kattepensjonat på Østlandet!

Teksten nedenfor er ført i pennen av min matfar da mine små poter sliter med løkkeskrift.
Jeg går imidlertid god for det (meste ?) han har skrevet.

Ja, det er lang vei fra Nesodden til Hurdal og min matfar er ikke akkurat av dem som slipper gassen på svingete vei så det gjelder å klore seg fast i kassa, men-men...
Det er nemlig verdt turen!

Jeg har erfaring med alt fra 2,5 m2 bur hos en lokal dyrlege hvor jeg stort jeg måtte holde pusten for å snu meg i buret. Tydelig sultestreik hjalp heller ikke på bestyrerens humør!
Sommeren for 2 år siden var jeg deltager i et kattekollektiv i Østfold. Her var det tydeligvis tvungen sosialisering med "allmøter" i regi av sjefskatta hver dag. Alle skulle ut i samme låven for "å bli kjent". Herregud! Såå 68' altså!

Men så!
Mitt første møte med AristoKats var topp! Jeg var nok litt skeptisk i forkant på grunn av tidligere dårlig erfaring, men her ble jeg møtt av en svært trivelig vertinne som jeg ble godvenner med umiddelbart! Og rommet var det suiteklasse over! Stor inne-plass med klatrestativ, egen dør til uteplassen og veranda hvor jeg fikk full oversikt over de andre gjestene og der jeg kunne ligge å se gjestene og folk som kom og dro.

 
 Og så må jeg ikke glemme å fortelle om at første gangen jeg var her fikk jeg litt trøbbel med magen.
Da tok vår kjære vertinne meg med til veterinæren uten ekstra kostnader!
Og døgnprisen her er absolutt konkurransedyktig!
 
Jeg vil derfor sterkt anbefale alle dere små og store pusevenner at neste gang matfar eller -mor skal ut å reise må dere mjaue ut: Jeg vil til AristoKats i Hurdal!
 
Vennlig hilsen
Ruffen
(Med påholden pote)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar