lørdag 23. september 2017

Kjære Aase, Sinne, Anette og Stian!

Tusen, tusen takk for hyggelig hilsen fra dere alle!

Det rører meg virkelig at dere ikke bare har fokus på de under 15 når dere skal dele ut minst 4 stk Samsung Galaxy S8 gratis! Men også legger gæmliser i 50- og 60-åra inn som en stor målgruppe! Og så gratis da gitt!

Dere refererer til at jeg har lest nyhetsbrev fra dere i flere uker. Javel?  Nå glemmer jo folk i min alder fort så det er nok derfor det har gått i glemmeboka.
Så nå får jeg altså en glinsende ny topp mobiltelefon til kun kr, 9.-  (Dette er kun et adm. gebyr. Telefonen er gratis). Mm, særlig!

Samsung Galaxy S8

Som sagt er jeg dere evig takknemlig for den oppmerksomheten dere har vist meg. Men jeg må dessverre takke nei da min Iphone 3 får holde iallfall ut året. Og 7 sms'er fra hver av dere i løpet av en uke blir nok også litt i overkant.

Men for å ta det litt serriøst til slutt som mannen sa da han ble begravet for 3. gang.

Det finnes ikke noe som heter gratis lunsj, gaver eller tjenester! Hører alle dere dere der ute som panisk forsøker å markedsføre, selge, pushe, prakke på eller "gi" bort noe!
La oss bestemme selv! Jeg lover å si fra hvis jeg ønsker meg ny telefon! Dere skal alle få sjansen til å gi meg et tilbud. Men inntil da; 


HOLD KJEFT og ikke plag meg!!


Geir
geirh@getmail.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar