onsdag 27. september 2017

Pupp


Det er ikke lett å skrive denne bloggen. Eller jo, det er ganske lett å skrive når jeg mener at jeg har noe å formidle. Noe jeg tror kan ha interesse for andre. Målet er å gi våre trofaste lesere et par minutter med noen upretensiøse tanker, som likevel er verdt å få med seg.

Vi har holdt på i snart tre år og leserkretsen vokser sakte, men sikkert. Det er klart vi gjerne skulle hatt flere lesere og vi har tenkt litt på hvilke virkemidler vi kan ta i bruk for å øke antallet. Å bli mer provoserende og kontroversiell er en løsning, men det er ganske slitsomt å være sint og ha sterke meninger hele tiden.

Vi følger med på hva andre bloggere gjør for å se om det er noen triks vi kan stjele eller kopiere. Vi er jo litt misunnelige på all den ønskede og «uønskede» oppmerksomheten som er mange bloggere forunt. Noen har til å med sin egen stalker!

Men det viser seg å ikke være så enkelt for oss å bruke de samme triksene. Ikke har vi selvpåførte liksomproblemer eller planer om kosmetisk kirurgi eller botoxinjeksjoner i den nærmeste fremtid. Å la seg avbilde i bikini er uaktuelt, det er det ingen som vil se. Når det gjelder den slags virkemidler stiller vi dårlig i forhold til pene jenter i 20-årene.

Det er derfor jeg gjør et forsøk med den provoserende tittelen på dette innlegget, i håp om at den kan fungere som clickbait. Vi vet jo at det brukes mange triks for å lokke oss til å klikke på linker. Noen med uærlige hensikter, mens andre bare har en kommersiell agenda.

Og det er jo engang sånn at bilder og titler som spiller på nakenhet og sex får stor oppmerksomhet og mange besøkende på nettet.
 

Jeg legger derfor all skam tilside og prøver med en frekk tittel, og som ikke det var nok slenger jeg også med et bilde av gjeng med damer i bikini!
Dette bør øke antall klikk og delinger.

Jens


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar