tirsdag 28. november 2017

Nå ere jul igjen!

Er det mulig?

Vi i redaksjonen syntes vi hadde en viss suksess med vår adventskalender ifjor. Et lite innlegg hver dag 1. til 24. desember med både skjemt og alvor.
Jeg måtte kikke litt på innleggene våre og oppdaget da til min store overraskelse at julekalenderen var i 2015! Jada, jeg vet... alder og tidsperspektiv osv. Nu vel, vi kaster oss rundt og vil presentere en vill og vakker kalender med daglige innlegg fra 1. des og frem til julaften.  Disse vil forhåpentligvis gi både skjemt og alvor i en travel førjulstid og vil også bli rikt illustrert.


 Jeg må innrømme at jeg ikke er tungt religiøs, men er fortsatt medlem av vår Statskirke og har bitt meg fast i en klar melding en prest fremførte på TV  i september; "Unngå julerushet, gå i kirken nå!"
Og derfor vil jeg også sterkt fraråde at kjøretøyet til venstre blir det viktigste du triller i de nærmeste ukene. Hva med en skitur nå som snøen har kommet?
Undertegnede er dessverre opptatt på annet hold lørdag 1, desember. De første blogginnleggene vil derfor bli godt ivaretatt av Jens. Han er særdeles julete av seg og vil garantert gi dere gode tips og historier som luner.

(Jada, for de som måtte lure; vi er en engere vennekrets som i svært mange år har hatt en relativt forsiktig sammenkomst på diverse "frokostrestauranter" i København den første helg i desember).

Geir
geirh@getmail.no


Herved erklærer vi julen 2017 for åpnet!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar